Babybel Sesame street: Ernie, Elmo & Grover

Sesame street: Ernie, Elmo and Grover
A few weeks ago I visited Germany. The supermarket is the biggest tourist attraction abroad.
In a German supermarket I found yellow waxed babybel with emmentaler flavour.
Now that I had red, yellow and purple babybel, it looked like fun to make action figures of sesame street.
Next week I will try to make pokemon faces.
Do you have new ideas for me?


Sesamstraat: Ernie, Elmo en Grover

Mijn kleine drop is nog net te klein om Sinterklaas te begrijpen, dus hoef ik me nog niet zo bezig te houden met sinterklaas freubels.
Dus hierbij weer een gewone babybel-p0st.

De supermarkt is voor mij is de grootste toeristische attractie in het buitenland. Een paar weken geleden was ik in Duitsland. Na een half uurtje struinen kwam ik in een duitse supermarkt gele babybel kaasje tegen met emmentaler smaak.
Nu heb ik rood, geel en paars in huis, dus leek het me leuk om actie-figuren te maken van sesamstraat.

Ik wil binnen kort pokemon-figuren gaan maken.
Wie weet er nog meer action figures?

Leave a Reply

