Valentijn cupcakes/ Valentine cupcakes

Vandaag heb ik valentijn cupcakes gemaakt en ik heb ook mijn cupcake bakjes gereorganiseerd.

Today I made valentine cupcakes and I re-organised my cupcake liners.

marsepeinen rondjes heb ik de cupcakejes afgedekt. Door heel simpel hartjes uit te steken en deze te vervangen met een andere kleur. Rode hartjes vervangen met witte hartjes en visa versa.
Verder ben ik er achter dat je hele leuke dingen kunt doen met figuurperforators (of punchers). Die punch dingen worden veel gebruikt bij kaarten maken en scrapping, maar je kan er ook prima ouwel (eetpapier) mee stansen.
Zo heb ik de engeltjes en de bloemen gemaakt;  door ouwel te stansen. Door het marsepein een heel klein beetje nat te maken, kun je de (eet) papieren figuurtjes er heel makkelijk op plakken.

de baktijd heb ik gebruikt om mijn cupcake vormpjes een nieuw plekje te geven. Ik zag iets gelijks in een gift shop en dat gaf mij het idee om één van mijn weckpotten te gebruiken.
Is het geen leuke manier om je cupcake vormpjes te organiseren?

I covered the cupcakes with marzipan rounds, dotted with harts.
I figured that you can make really neat things with a paper punch. Normally you use them for card making and scrapping, but you can also punch edible wafer paper with it.
That is how I made the angels and the flowers; by punching wafer paper. You can glue the angels to the marzipan (or rolled fondant), by wetting the marzipan a bit.

I used the baking time to reorganise my cupcake liners. I saw something similar in a local gift shop, and that gave me the idea to use one of my mason jars.
Isn’t it a lovely way of storing your cupcake liners?

 

Visit thecsiproject.com

3 responses to “Valentijn cupcakes/ Valentine cupcakes

Leave a Reply

