Cupcake ballonnen/ balloons #3

Voordat ik met bloggen begon heb ik een keer simpele cupcake ballonnen gemaakt.
Aangezien ik nu een paar ballon-creaties heb gepost, wilde ik jullie deze niet onthouden:

Before I started with my blog I made these simple cupcake ballons.
Because I posted a few balloon-creations the last few weeks, I wanted to show you these too.

Deze cupcakes heb ik ge-iced met verschillende kleuren, zodat het een tros ballonen wordt.
De dropveters heb ik met smarties vastgemaakt aan de cupcakes.

The cupcakes are iced with different colours, so they look like balloons.
I used Smarties to secure the liquorish strings to the cupcakes.

.

Leave a Reply

