Babybel chick

Vorige week waren we weer in Engeland op vakantie. Daar kwam ik groene babybel tegen, in de smaak geitenkaas. Ik kreeg meteen weer inspiratie.

O ja, ik heb al bijna 100 posts op mijn blog geplaatst! Om dit te vieren heb ik een verrassing voor jullie als ik deze mijlpaal bereik. Stay tuned….

Last week we were on holiday in England. I bought green babybel in the supermarket, with goat cheese flavour. It inspirerend me again immediately.

2 responses to “Babybel chick

  1. wat een lieve baby bels zeg!🙂 heb je blog net ontdekt en heb net helemaal teruggelezen tot het begin!😀 vind het echt leuk om te zien wat voor creaties je maakt en hoe je zoon al zo’n pret heeft in de keuken. mijn zoontje is pas vier maanden, maar als het zover is heb ik alvast wat inspiratie voor in de keuken!😀 veel succes en je hebt er een fan bij haha! groetjes!

Leave a Reply

