100ste post Wedstrijd *afgelopen*

Dit is alweer de 100ste post die ik plaats.
Wauw, wat gaat dat snel en wat is het leuk om een foodblog bij de houden. Ik merk dat het me creatief en geinspireerd houdt. Hierdoor blijf ik constant nieuwe dingen proberen en verzinnen.

Om deze mijlpaal van 100 posts te vieren, kunnen jullie nu wat winnen.
Nu aan jullie de uitdaging en win een koekjesuitsteekset met het hele alfabet (inclusief bakplaat en natuurlijk nieuw)! De koekjesvormpjes zijn ieder ongeveer 4 cm hoog.

To celebrate the 100th post on my blog, I’m having a contest in the Netherlands and Belgium.

Wat moet je doen om kans te maken?
Plaats in het reactieveld een antwoord op de de volgende vraag:
Wat zou ik een keer kunnen maken voor m’n blog?
De suggestie moet wel in één van de volgende catagorieen van mijn blog vallen:
– Broodcreaties
– Babybel
– Chocolade
– Culi cadeau
– DIY with kitchen supplies
– Garneren en decoreren
– (Gezonde) snacks

Hoe maak je extra kans?:
– Ik zou het ook leuk vinden als je mijn blog zou volgen via facebook, bloglovin of de emailberichtjes.
Want meer volgers is altijd leuk en dit geeft dus een extra kans.
– En als je het berichtje over deze wedstrijd op facebook deelt maak je ook nogeens extra kans!

Je kan tot en met zondag 24 juni 23.59 uur je suggesties insturen. Op maandag 25 juni zal ik random 1 winnaar loten.

N.B. door je suggestie te plaatsen, geef je mij toestemming om het idee naar eigen inzicht een keer te kunnen maken en te plaatsen op mijn blog.
P.S. de wedstrijd staat open voor in Nederland en België woonachtigen.

Ik ben zo benieuwd naar jullie ideeën!

groetjes,
Maaike

****Deze wedstrijd/ give away is inmiddels afgelopen. De winnares heeft bericht ontvangen****

26 responses to “100ste post Wedstrijd *afgelopen*

  1. Een kadotip niet officieel van mezelf maar ook gevonden op internet: een pot vol koekjes of een pot vol brownies, erg leuk om te geven en bovendien erg lekker!

  2. hoi hoi, ik doe heel graag mee met deze leuke give away,

    mijn suggestie: wij zijn hier erg gek op augurken, maar echt leuk trakteren is niet zo makkelijk met die dingen, misschien weet jij iets leuks?

  3. Steeds weer vind ik leuke ideetjes op je blog. Dank je wel.
    Ik ga geregeld op bezoek bij wat oudere mensen en zou graag wat ideetjes willen voor culinaire cadeautjes. Dit wordt op prijs gsteld merk ik.
    Je give away is weer leuk om iets mee te doen met de kleinkinderen.
    Groetjes, Thea R.

  4. Ik kom hier net voor het eerst langs gehuppeld. Ik ga echt eens goed rondkijken, want wat staan er leuke dingen hier. Zoonlief gaat een leuke vakantie krijgen deze zomer. Allerlei gekke creaties van zijn brood en fruit.
    Ik zoek ook altijd naar creatieve en leuke cadeau ideeen, die net even anders zijn anders. Volgens mij heb ik hier een goede site te pakken daarvoor.

  5. Wat een ontzettend leuke give away….ik zou het leuk vinden als je een gezonde snack ontwerpt die we aan de juf kunnen geven aan het einde van het schooljaar. Liefst in een potje of kommetje die we dan weer kunnen versieren….heb je ideeen??
    Ik heb je berichtje gedeeld op facebook en ben volger geworden…maak ik dan drie keer kans op het leuke alfabet???

  6. Om kans te maken op de give away heb ik een aantal ideetjes. Het eerste is te vinden op internet.. Kijk op pinterest.com en tik dan in: babybel of iets dergelijks (de verschillende ‘gezichtjes’ zijn een leuke inspiratiebron om eigen creaties te bedenken). Verder zou ik heel graag een kadootje voor oma’s, opa’s, tantes of buurtjes willen zien die alles al hebben. Iets anders dan het het standaard doosje bonbons of het flesje wijn / advocaat wat niet erg gezond & verrassend meer is. Heel erg leuke give away trouwens, ik heb mijn give away voor mijn 100ste post ook nog openstaan.. Succes & stop vooral niet met bloggen!🙂

  7. ik weet een moeilijke maar leuke uitdaging … als ik kijk naar de kinderen op school dan komt mijn haar omhoog als ze met een koek met chocolade naar school komen … Kan jij een koekje maken met chocolade waarbij ze GEEN vuile handen hebben?
    Ik ben uiterst benieuwd🙂

  8. Wooow !
    Ik ontdek hier net jouw blog, dankzij je post op Zelfgemaakt van mij voor jou.
    Met veel plezier VOLG ik je meteen! Via mail zal ik nieuwe berichtjes ontvangen.
    JOEPIE
    Ik plaats een linkje voor de give away op http://nienkemaakt.blogspot.com ! Kom daar ook gerust eens even kijken!

    En ohja: mij maak je héél tevreden met een CULI CADEAU om in de kleuterklas te maken met de kindjes (maakt niet uit, jongste – oudste) waar zij zelf véél aan kunnen doen en dat we nadien kado kunnen doen aan mama – papa – grootouders voor hun feestdag…

    Ik ben benieuwd!
    x Nienke

  9. Ha Maaike, wat super leuk dat je alweer de 100ste post geschreven hebt. Ik heb echt heel veel ideeën voor je blog, maar misschien zijn kleine (borrel)hapjes een idee? Of zelf gebakken brood? Of scrup of, of, of…….
    Groetjes Miriam

  10. Wat een leuke ideeen heb je al op je blog staan! Ik heb nog lang niet alles gezien natuurlijk maar waar ik in ieder geval naar op zoek ben is een recept voor vetvrij of vetarm gebak, cake of koek. Als dat uberhaupt mogelijk is natuurlijk😉

  11. Leuke blog, zeer als je kleine kindjes hebt. Ik ga je volgen!
    Misschien kun je een keer “cake in een mok” maken? Dat is heel makkelijk als je binnen ‘n paar minuten cake wilt maken; als er onverwacht bezoek komt bv. Je maakt het met de magnetron en het is binnen 5 minuten klaar. Lijkt me leuk om ‘n paar smaakideetjes van deze handige cake te zien.

  12. Ik kocht niet zo lang geleden praline-vormpjes – valt onder de noemer chocola – dus receptjes om lekkere pralines te maken zijn welkom
    En ik doe natuurlijk graag mee voor de koekjes-uitstekers

  13. Ik zou het leuk vinden wanneer er leuke kindervormpjes zouden zijn waardoor je bv een bumba kunt maken van je brood. Wedden dat ze dan stukken makkelijker brood willen eten!

  14. Hallo,
    Misschien is het leuk om eens cupcakes te maken of cakepops, je kunt er veel verschillende dingen mee maken, en er is ook veel variatie in🙂

  15. Vroeger maakten we altijd van brooddeeg (?) vlechten en decoraties. Dit werd hard en kon evt. ook nog gelakt of geverfd worden. Misschien is dat een idee?

  16. Ik ben op zoek naar een leuk idee voor Sinterklaas met brood. Alle zelfmaakideeen zijn vaak erg gericht op zoet en daar zijn mijn kinderen niet heel dol op. Ze zijn wel gek op brood.

  17. hey, leuke blog heb je. Ik maak geregeld een chocolade Moëlleux en iedereen vind dit steeds geweldig. Een variant die ik erop maak die ook veel succes heeft altijd is om het vloeibare middel avn chocolade ofwel te vervangen door witte chocolade, maar vanbuiten dan wel pure, ofwel het middelste te vervangen door appelmoes of een mix van kersen ingekookt met een beetje amaretto. Probeer het maar, het is heerlijk!

  18. Ik kwam hier via ‘zelfgemaakt van mij voor jou’. Wat een leuke site met toffe (kinder-) ideetjes heb jij!
    Ik wil graag je letterkoekjesvormpjes winnen! Wat denk je van lekkere en gezonde picknick ideetjes voor deze (lange en warme ;-)) zomer?

  19. Het lijkt me leuk om iets heel lekkers en interessants te maken met de spullen die je toch al in huis hebt, zodat je op een verveelde zondag toch nog iets lekkers kan maken!

  20. Oh wat een super leuke Give Away!! Ik doe heel graag mee!
    Ik zou die vormpjes graag gebruiken voor zeepjes of klei labels enzo!
    Misschien is het leuk om zomerse creatie te maken van verschillende soorten fruit? Lekker fris voor in het zonnetje!
    Ik zal een linkje achter laten op mijn blog van je give away!
    Groetjes Rosanne

  21. Ik had een suggestie gestuurd maar volgens mij niet aan gekomen, maar een ander idee ik zou wel eens een echt koekjes huisje/kasteel willen zien geloof dat ze gingerbread huisjes heten.

Leave a Reply

