Uitslag 100ste post wedstrijd

Zoals beloofd zou ik vandaag de winnaar bekend maken.
And the winner is:

Zoals je op de foto’s kunt zien heb ik alle namen op een briefje gezet. En diegene die ook mijn facebook en/of bloglovin volgen hebben een extra briefje gekregen in het bakje.


De deskundige notaris was in deze mijn kleine drop. Hij vond het heerlijk om met de papiertjes te husselen en er eentje uit te trekken.
De winnaar is Susanne geworden!  Zij heeft vandaag ook een mailtje gehad voor de adresgegevens, zodat ik de prijs – bestaande uit een set alfabetkoekjes vormen inclusief bakplaat-  kan opsturen.

Uit alle suggesties kwamen een paar intressante dingen naar voren:
Jullie zijn vooral geintresserd in een paar onderwerpen,
– Brooddingen in alle vormen en maten.
– Meer zelfgemaakte culinaire cadeau’s, en dan het liefst dingen die je met kinderen kunt maken.
– gezonde snacks voor/ met kids & uitdeelcadeautjes

De ideeen zijn geweldig, ik bruis meteen van de inspiratie. Ik vind het namelijk heerlijk om vanuit een beginpunt verder te brainstormen. Mijn dank hiervoor.
Ik ga met de ideeen aan de slag en hoogstwaarschijnlijk kom je die van jou binnenkort wel tegen.

Bedankt voor de inbreng. En als je nog een keer een leuk idee hebt, dan hoor ik dat graag. Ik sta altijd open voor suggesties.

groetjes,
Maaike aka MissGefreubel

3 responses to “Uitslag 100ste post wedstrijd

  1. Wat ontzettend leuk om te winnen!! Kan ik met mijn kleine meid een keer wat moois uitsteken misschien wel kaasjes voor op brood. Bedankt!!

  2. PROFICIAT!
    Maar eigenlijk ben ik héél jaloers!
    ‘t Was echt iets tof geweest voor in de klas!
    Maar wie weet.. vind ik het ergens wel in de winkel!

  3. Bedankt!! Hij is in goede orde binnengekomen (al een poosje terug hoor, maar nog geen tijd om te reageren!) Met dit weer kunnen we er lekker ‘woordjes’ mee bakken!!

Leave a Reply

