Dutch Fruit Flag / Nederlandse fruit vlag


De Nederlandse vlag voor de openings ceremonie van de olympische spelen 2012. Met fruit in de Nederlandse vlag: rode aardbeien, witte appel en blauwe bessen.
The Dutch flag for the openings ceremony of the Olympic Games 2012, with Dutch coloured food: red strawberries, white apple and blueberries.
Mijn kleine drop aanmoedigen om meer fruit te eten hoeft eigenlijk niet, maar ik vind het gewoon leuk om het leuk te presenteren… Mooie snack om uit te delen.

De sateprikkers zijn versierd met stukjes lint, welke ik aan elkaar heb geplakt met lijm.

By the way, dat prachtige en praktische tafellaken heb ik nieuw. Ik vind hem zo leuk, dat ik ff wil aangeven waar deze vandaan komt. Bij de webwinkel Kleur op tafel.
Het tafellaken is wel van vinyl, maar voelt bijna als stof. Maar het is wel net zo makkelijk schoon te houden als plastic. Ideaal met peuters in huis!


My toddler loves fruit, so I don’t have to fool him. It is just a nice way to present them.
The large toothpicks (I do not know another word), are made with small pieces of ribbon, glued together.

By the way, the lovely and practical tablecloth is new. I bought it in a webshop Kleur op tafel.

Leave a Reply

