Nagellak op sleutels/ Nail polish on keys

Het idee om je sleutels met nagellak te bewerken heb ik ooit een keer op Pinterest gezien.
Ik vind het wel een handig gegeven. Nu weet ik tenminste welke sleutel voor mijn voordeur is en welke sleutel voor de voordeur van mijn ouders is.

I saw the idea to paint your keys with nail polish on Pinterest long ago.
I find it usefull to identify my home keys to the keys of my parents home.

Tips: 
–  Ik had eerst de sleutels gelakt in donkere kleuren, maar door de donker zilvere kleur van de sleutels vielen die kleuren weg. Dus nagellakremover er over heen en gewoon in felle kleuren nog een keer gelakt.
Hierdoor weet ik ook meteen dat de lak in principe goed blijft zitten, want er is een paar maanden over heen gegaan voordat ik opnieuw ben gaan lakken, en de dondere lak zag er nog steeds goed uit.
– Doe dit op een dag dat je even niet weg hoeft. Dan kan de nagellak goed uitharden.

Tips:
– dark coloured nail polish does not work that well, because of the dark silver colour of the keys. I’ve tried.
But bright colours work like a charm.
– Paint your keys on a day you don’t have to go out. Give the nail polish time to harden!

Leave a Reply

