Bananentoetje met ontbijtkoek/ Banana dessert with gingerbread

Ik vind het zonde om oud brood weg te gooien. Meestal droog ik dat om paneermeel van te maken.
Laatst had ik ontbijtkoek over. Ook van dit restje heb ik paneermeel gemaakt.
Ik heb dit deze koekjes kruim vervolgens gebruikt om stukjes banaan in te rollen.
Vervolgens heb ik met mn peuter heerlijke banaantjes als toetje gemaakt.

I find it a wast to through the old bread in the garbage can. Usually I make breadcrumbs from dried bread.
A while ago I had some leftover gingerbread. So I made breadcrumbs from the gingerbread.
I used this cookie crumb to roll banana parts in.  And my toddler and I made a lovely banana dessert.

One response to “Bananentoetje met ontbijtkoek/ Banana dessert with gingerbread

  1. Hoi miss gefreubel! Ik vind dit echt een super leuk blog! alle leuke recepten en creatieve freubels die u hier plaatst hebben mij geinspireerd om zelf ook een blog te starten, ik ben zelf namelijk ook erg creatief, ook wat koken betreft en het was al een tijdje een soort optie voor me, dankzij u heb ik nu ook daadwerkelijk een blog gestart! ik zou het leuk vinden als u ook even kijken en ik wilde stiekem ook een beetje reclame maken (overigens weet ik niet zeker of dit ook echt te zien is voor lezers van uw blog, maar ik hoop het wel)… Dit is de link naar mijn blog: http://crazyfashionlife.wordpress.com Alvast bedankt! Fiona

Leave a Reply

