Vitalu visje en bootje

Vandeweek kreeg ik van Buzzer een hele grote doos thuisgestuurd met Vitalu crackers.
Ik vind eten altijd leuk om te buzzen, en deze ontbijcrackers gafen mij ook meteen inspiratie om leuke creaties mee te maken: een visje en een 3D-bootje

The Buzz-campagne of Buzzer for Vitalu breakfast crackers gave me the inspiration to make some fun food: a fish and a 3D boat.

Niet alleen ik vind crackers lekker, ook mijn kleine drop is er dol op.
En de ronde en vierkante basisvormen van de Vitalu crackers lenen zich natuurlijk perfect voor gefreubel.
(Beide crackers kunnen goed makkelijk gehalveert worden door de perforatierand)

De ronde crackers zijn neutraal van smaak, maar de vierkante crackers. Daarom heb ik cream cheese en cottage cheese gebruikt als beleg. Dit heeft een dusdanige neutrale smaak dat het past bij zoet en hartig.
De schubjes van de vis heb ik gemaakt door halve maantjes te maken met een theelepeltje in de cream cheese.
En door cornflakes bij de vierkante crackers te serveren, wordt het een heerlijk tussendoortje voor kids.

Vandeweek volgt nog wel een leuke (feest)creatie met deze crackers.

One response to “Vitalu visje en bootje

Leave a Reply

