Eetbare Etagère/ edible étagère

Na het maken van de visjes en de bootjes,  had ik de smaak te pakken, en heb ik met de ronde Vitalu crackers deze eetbare etagère gemaakt.

After the fish and boats of Vitalu crackers, I made this edible étagère.

Dit is helemaal niet zo moeilijk:
– Ik heb met een sateprikker in de crackers een gaatje geboord en ook in de stukjes winterpeen.
– Deze heb ik om-en-om op elkaar geregen met diezelfde sateprikker.
– De etagère heb ik gevuld met hapjes van wortel/komkommer + uitgeholde cherry tomaatjes gevuld met hüttenkäse.
Met een meloenbolletjesschep heb ik kleine rondjes uit de wortel en komkommer gehaald zodat de cherry tomaatjes daarin konden rusten.

The etagere is not too difficult to make:
– I used a skewer to drill holes in the crackers and in the chopped carrots.
– Put the crackers and the carrots on the same skewer.
– I made vegetable snacks to fill the étagère with:
Carrot / cucumber + hollowed cherry tomatoes stuffed with cottagecheese.
With a melonball scoop I made small circles in the carrot and cucumber, to place the cherry tomatoes on

One response to “Eetbare Etagère/ edible étagère

Leave a Reply

