funny face crackers

De makkelijkste dingen om te maken met ronde figuren, zijn natuurlijk gezichtjes.
De ronde crackers van Vitalu lenen zich toch het beste om fun food en funky lunches mee te maken.
Toen ik met dit meisjes gezichtje aan de slag ging, wilde mijn kleine drop ook meteen een eigen cracker-gezichtje maken.

One of the easiest things to make with round figures, are faces ofcourse.
The round crackers of Vitalu are great to create fun food and funky lunches.
When I was creating this girls face, my toddles wanted to make his own cracker face
Zie hier het resultaat van mijn kleine artiest. Gewoon om te laten zien hoeveel lol hij heeft met koken.
Want ook gewoon helpen in de keuken vindt hij leuk. Groenten wassen, paprika scheuren, groenten op een bord mooi neer leggen.

En toen ik toch bezig was heb ik ook een andere simpele creatie gemaakt: een baseball/ softball. Met creamcheese en verse paprika is ook deze zo gemaakt.

Here is the resulut of my little artist. Just to show you that he also loves to cook and that he gets the picture…

I also made a simple baseball with creamcheese and green peppers.

Leave a Reply

