Appel puzzel/ Apple puzzle

Ik heb een keer een appelpuzzel op pinterest gezien. En dat intrigeerde me.

I saw a apple puzzle on pinterest once and the idea intrigued me.

Ik heb laatst een 3D appelpuzzel voor mijn kleine drop gemaakt.
Omdat hij net 3 jaar is, heb ik het simpel gehouden.
Het hele idee is, dat op de basis (de bodem) de meeste appelstukken weer terecht komen.
Hierdoor blijven alle stukken aan elkaar plakken en kan de peuter in kwestie lekker rommelen.
So, I made a 3D apple puzzle for my toddler.
Because he just turned three, I kept it simple:
the bottom is the base, and all the other apple pieces stick to the base.

Leave a Reply

