Margriet More met verwijzing naar Zelfgemaaktkado-blog

Het tijdschrift Margriet More heeft een verwijzing naar het zelfgemaaktkado-blog gepubliceerd in een artikel over ‘De beste Partyblogs’.
De Margriet More ligt nu in de winkel, want het is nummer 6 van 2012 (kersteditie).

Op Zelfgemaakt kado publiceer ik ook mijn zelfgemaakte cadeau idee, vandaar dat ik deze vermelding sowieso al leuk vind.
Maar het viel me op, omdat ik ineens mijn eigen foto herkende. Er wordt vervolgens ook echt melding gemaakt van mijn kaneelhangers.
Leuk he!

Leave a Reply

