Top 10 aan posts

December is voor mij een tijd van lijstjes. Dus deze maand ga ik een aantal lijstjes plaatsen.
Vandaag begin ik met de 10 meest bezochte posts op mijn blog.

December is for me a month of lists. So this month I’m posting a few lists.
Today I start with the 10 most visited posts on my blog.

Deze maand zal ik onder andere ook een lijstje met mijn favoriete fun food bloggers plaatsen.

Maar zoals gezegd begin ik met de tien meest bezochte posts op mijn blog.
Dit zijn dus de posts die onderandere vaak via zoekmachines boven water zijn gekomen, en misschien ook wel gewoon populair zijn.

Later this month I will post my my favourite fun food bloggers.
But today I will start with the 10 most populair posts on my blog.

10. Luchtballon / hot airballon 
9. Babybel duck

8 Kaneel brooddeeg hangers/ cinnamon salt dough ornaments

7 Chocolademelk lollies/ hot cocao popsickles

6 Appelchips/ apple crisps

5 Homemade chocopasta/ Homemade chocolate spread

4 Geschenkendoosje van melkpak/ giftbox out of a milk cartonDSC04487

3 Appeltaart gebakken in appel/ apple pie baked in apple

2 Zelfgemaakte luchtverfrisser/ airfreshner
DSC04081
1. Zelfgemaakte play dough klei/ homemade play dough

Ben je verbaasd? Heb jij een andere favoriet?
Are you suprised? Do you have another favourite?

Visit thecsiproject.com

Leave a Reply

