Mijn eigen favorieten/ My own favorites

DSC03164Vorige week plaatste ik de top 10 van de meest bezocht posts op mijn blog.
Maar wat zijn nu mijn eigen favorieten?

Last week I posted the 10 most frequently visited posts on my blog.
But what are my own favorites?

Mijn top 10 verschil van de 10 meest bezocht posts.
Bij de meest bezochte posts zie je dat de posts die ik ook op zelfgemaaktkado.blogspot heb gedeeld verre weg het meest bezocht zijn.

Maar ik ben mijn blog begonnen om mijn lunch creaties met brood, groenten en fruit te delen. Gaandeweg merkte ik dat er meer culinaire onderwerpen waren waar je mee kan freubelen. Maar toch ik zie aan mijn eigen favorieten dat ik de lunch creaties toch nog steeds het leukst vind.
O ja, En dat ik de zelfmaak cadeautjes toch ook wel erg leuk vind.

mijn recente favoriet/recent favorite
9 Regenboog cracker/ rainbow cracker
DSC04758c

8 Chocoladechips/ Chocolate crisps
DSC03593

7 peperonata maken met mijn peuter/ Peperonata with my toddles
DSC03545

6 Broodkasteel/ Bread castle
broodkasteel

5 Babybel flowers
babybel flowers

4  Broodvissen/ Bread fish
DSC03164

3 Goede Warme chocomelk/ Hot Cocoa
DSC04039

2 appelchips/ apple crisps
appelcrisps

1 Donutdraak/ Donut dragon
Donut Dragon

En tot slot een out-of-place favoriet. Boekenstandaard van oude LP’s.
Omdat het niks met eten of koken te maken heeft, heb ik hem vorig jaar alleen op zelfgemaaktkado.blogspot geplaatst.
Zal ik het ook nog een keer op dit blog posten?

And an out of place favorite, because I only placed it on another dutch-homemade-present blog: bookcases made out of Vinyl
(Should I post is on this blog to?)
DSC03869

Leave a Reply

