Voornemens voor 2013/ Resolutions of 2013

Sinds ik dit blog ben begonnen anderhalf jaar geleden, borrelt het vaak van de crea ideeën.
Deze ideeën schrijf en teken ik op in mijn notitieboekje.
(En sommige ideeën kom ik tegen op pinterest en pin ik daar)
Veel van de ideeën heb ik in het echt uitgewerkt en geplaatst op dit blog, maar andere bestaan alleen nog als tekening.

Ik heb gedacht om hier een project van te maken voor 2013.
Van al mijn ideeën, heb ik er een aantal op een rijtje gezet die ik dit jaar in ieder geval wil gaan maken.
Ik zet ze nu op mijn blog als een soort van stok achter de deur.

After I started this blog one and a half year ago, I’ve frequently had creative ideas.
I write and draw then down in my note book.
(and some ideas i get from pintrest.)
I realised lots of these ideas, and posted them on my blog. But some only exist as a drawing.
So I selected a few of these ideas, and these are my project for 2013. This is what I want to make anyway during this year.

Dit zijn mijn projecten voor 2013:/ These are my projects for 2013:

Lunch
1.
Thomas the Train sandwichthomas train
2. Domino sandwich
3- Tosti mogelijkheden/ Toast possiblilities
4. Fruit en groente snacks/ Fruit and vegi snacks

Koekjes en taart/ Cookies and cake
5.
olliekoekjes / popstickle cookies
 arretjes cake / Chocolate salamiarretjesake

Zelfmaak cadeautjes/ Homemade presents
7 Pindakaas/ Peanutbutter
8 Suikerklontjes in vormjes / Shaped sugarcubes (pinterest) Colored_Flavored_Sugar_web2
9 Irish Cream (pinterest)
10 Candied lemon peel, chocolate coated

Wat is jouw favoriet?/ What’s your favourite?

N.B. de foto’s bij deze post heb ik van pinterst. Je kan ze vinden door op de bijgevoegde link te klikken.
By the way, the pictures in this post are from pinterest. You can find them, by clicking on the link.

Leave a Reply

