Domino sandwich

DSC05053bkopie

Dit sandwich idee zat al een hele tijd in mijn hoofd.
Door hem op  mijn lijstje te plaatsen met projecten voor 2013, kom ik er eindelijk toe om hm een keer te maken.

Bij deze:
Met donker bruin brood, roomkaas en gewone gouda kaas maak je heel simpel deze domino-steentjes.

PS Wil je niks missen, dan kun mijn blog ook volgen op facebook, bloglovin of je inschrijven voor de email-updates. Dan hoef je nooit meer een update te missen!!!

I wanted to create this sandwich for a long time now.
Placing it om my projectlist for 2013, gave me the space in my head to make it.

With dark brown bread, cream cheese and normal Gouda Cheese, it is really simple to make these domino tiles.

3 responses to “Domino sandwich

Leave a Reply

