Brood briefkaart / Postcard sandwich

posrcrossing card

Sinds een maandje heb ik er een hobby bij: Postcrossing.
Dat houdt in dat je naar onbekenden over de hele wereld ansichtkaarten stuurt, maar ook van over de hele wereld ansichtkaarten terugkrijgt.
Leuk om de postbode bezig te houden, maar het is vooral leuk om post te krijgen.
Kijk maar eens op postcrossing.com. Als je van kaartjes houdt, is dit misschien ook wel wat voor jou.

For a month now, I have a new hobby: Postcrossing.
It means you send postcards all over the world to people you do not know, but you also receive postcards from all over the world.

Gezien de manier waarop ik met Postcrossing bezig ben, kon het ook niet uitblijven dat daar een fun food creatie uit zou komen; dus bij deze mijn brood-briefkaart
Met postzegel van ouwel, adresseringsregels van komkommer en letters van roomkaas.
De voorkant van de briefkaart is gemaakt met roomkaas en vruchtenhagel.Postcrossing back

PS Wil je niks missen, dan kun mijn blog ook volgen op facebook, bloglovin of je inschrijven voor de email-updates. Dan hoef je nooit meer een update te missen!!!

The way it is keeping me occupied, it is not that strange that I made a post fun food: A postcard Sandwich.
The stamp is made with wafer, the adress is made of cucumber and the letters are made with cream cheese.
The front of the postcard is made with cream cheese and fruit sprinkles.postcrossing frontBento Blog Network

7 responses to “Brood briefkaart / Postcard sandwich

  1. Crea bea weer! Super leuk!
    Ik ga dat post crossing ook weer eens oppakken. Is inderdaad leuk maar was bij mij weer een beetje ingezakt.
    groetjes, karin

Leave a Reply

