Lezing Foodbloggen

Al een tijdje loop ik na te denken over manieren om mijn blog te verbeteren.

Ik merk dat als ik met dat soort dingen in mijn hoofd loop, ik dat altijd even moet laten bezinken.
Ik kan namelijk over enorm veel dingen mega enthousiast zijn; in eerste instantie…..
Dan kan het vervolgens twee kanten op:
1. Het verzand, en ik doe vervolgens helemaal niks meer met het idee.
2. Ik kom vanalles over dat onderwerp tegen, wat mij weer trickerd om er toch wat mee te doen.

Met het idee ‘Blog verbeteren’ komt het neer op het tweede.
In eens kom ik een stuk over foodbloggen tegen in de krant.
In eens zie ik dat Karin Luiten van Koken met Karin een lezing geeft over foodbloggen.

Dus na lang beraad ga ik sowieso wat wijzigingen aanbrengen op mijn blog.
Ik weet nog niet precies wat. Ik ga in ieder geval vaker bloggen. Hierbij wil ik ook fun food blogs van anderen etaleren.
Ik blijf natuurlijk sowieso mijn eigen fun food op dit blog plaatsen.

Omdat ik nogal leergierig ben, ga ik naar de lezing van Karin in Amsterdam.
Karin Luiten is voor mij een voorbeeld omdat zij al jaren een succesvol blog heeft. Ik hoop dan ook een hoop van deze lezing op te steken.
Ik kan het dan ook iedere foodblogger aanraden om even een kijkje te nemen op de website.

Voor in de tussentijd:
Heb jij misschien nog tips over wat een goed foodblog is? En wat je graag zou willen zien op een foodblog?

2 responses to “Lezing Foodbloggen

  1. Wat is een goed foodblog? Dat is een interessante vraag! Voor mij zijn twee dingen belangrijk. De recepten moeten bij mij smaak een eetgewoonten passen. Weinig of geen vlees en met groente in de hoofdrol, dat vind ik leuke blogs. De blog moeten een persoonlijke stijl hebben. Een recept is aangepast of zelf bedacht. En waarom.
    Ook kooktips vind ik prettig. Af en toe een nieuw bericht is leuk maar dat hoeft echt niet iedere dag.
    Handig dat ik hier de tip heb gelezen over de lezing! Dat maakt dit bericht dus interessant voor mij. Wat ik een beetje mis, is wat er in de krant stond. Wat trickerde jou om dit blog te schrijven? Waar ben je ontevreden over?

    • Bedankt voor de feedback. Hier kan ik absoluut wat mee.
      Ik heb namelijk het idee dat ik meer kan doen met mijn blog en dan ook meer mensen kan bereiken, maar ik loop vast op het ‘hoe’.

Leave a Reply

