Balonnen Fun Food

Als kind was ik al gek op ballonnen.
Dit heb ik niet uit mn familie, want mijn vader en zusje verafschuwen het. Net zoals sommige mensen het geluid van krijtjes op een schoolbord niet trekken. Misschien is mijn liefde voor balonnen wel een tegenreactie?

Ik vind het namelijk nog steeds heel leuk.
– Op pinterest heb ik een apart prikbord met alleen maar balonnen.
– Op de verjaardag van mn kleine drop had ik balonnen omgetoverd tot vissen.
DSC04663
– En met kerst ging het huis vol met heliumbalonnen.

Het leek me leuk om mijn favoriete verzameling van fun food met balonnen te plaatsen op mijn blog. Bij deze.
De volgende dingen heb ik allemaal op internet gevonden:

Allereerst deze macaroons in de vorm van balonnen van Bid day Treat.
Dit lijkt me best aardig om zelf een keer te doen.balloon macaroon

Ook leuk voor een etentje; deze chocolade bakje van yard to fork.
balloon cups

Of deze Caramel kooitjes van gesponnen suiker/caramel voor over een dessert op Discuss Cooking. Wauw wat een effect.
balloon spun sugar

Maar je kan ook een geweldige kindertraktatie maken door een luchtballon te knutselen.
Kijk maar op Knutselidee.
balloon traktatie

Maar je ziet natuurlijk ook ballonnen in de vorm van eten:
Bijvoorbeeld dit ontbijt van David Sykes. Food with a bang (once you bite).Balloon-breakfast

Of dit balloon fruit van Oh happy day.
Dit is echt leuk voor een zomerparty. Met een schaar en wat pritt stift is dit heel makkelijk zelf te maken.Balloon fruit

Heb jij misschien ook nog leuke ideeen met balonnen?

PS Wil je niks missen, dan kun mijn blog ook volgen op facebook, bloglovin of je inschrijven voor de email-updates. Dan hoef je nooit meer een update te missen!!!

One response to “Balonnen Fun Food

Leave a Reply

