Lollykoekjes/ Cookie pops

DSC04863bMeestal maak ik alles zelf, maar soms is het toch erg makkelijk om iets uit een pakje te maken.
mijn favoriete merk is in dat opzicht ‘Homemade‘.
Dit merk heeft bakmixen waaraan alleen nog water toegevoegd hoeft te worden , waardoor mijn kleine drop met bijna alles kan helpen.
Alleen de bakmix in de oven doen, doe ik toch echt nog steeds zelf.
We hebben laatst scones van ‘Homemade’ gemaakt. In vergelijking met de scones die je (semi-)vers kan kopen in Nederland, is dit toch een veel beter alternatief.
Je bent eigenlijk net zolang bezig want de scones uit de winkel moeten toch ook altijd nog even de oven in.
homemade cookieskopie
Vandaag hebben we American chocolate chip cookies gemaakt.
Door de porties wat kleiner te maken dan gebruikelijk, is het een mooier formaat voor met kinderen.
En als je dan ook nog eens lollystokjes in de koekjes steekt na het bakken, dan is het helemaal feest volgens mijn kleine drop.DSC04867

DSC04857b

One response to “Lollykoekjes/ Cookie pops

Leave a Reply

