5 leuke Babybel ideeeen op andere blogs

Zoals de meesten van jullie weten, maak ik regelmatig fun food met babybel.
Zoals bij voorbeeld deze bloemen.DSC03365

Maar ik ben natuurlijk niet de enige.
Kijk maar op Cute food for kids. Deze paraplu’s vind ik echt meer dan scahttig. Super makkelijk te maken, dus makkelijk om in een lunchtrommeltje te doen.babybel paraplu

Of op Cookie Cutter Lunch. Je kan heel makkelijk met een cookiecutter figuurtjes maken in de babybel.
babybel-Unicorn

Voor ieder tijdstip is er wel tijd voor babybel:
Deze is fun food is zelfs ooit gemaakt als reclame voor babybel Light.
babybel-light-cheese-clocks-small-69580

Het schijnt zelfs dat je ze kan bakken. Kijk maar op Deep fried Critic.
Maar dat heb ik nog niet geprobeerd.
babybel deep fried

Maar je kan ook nog hele rare dingen maken met de wax op MakeDo.
Ik geloof niet dat dit aan mij besteed is:-)babybel-wax

Op mijn blog onder het kopje Babybel vind je al mijn eigen creaties. Have fun.

PS Wil je niks missen, dan kun mijn blog ook volgen op facebook, bloglovin of je inschrijven voor de email-updates. Dan hoef je nooit meer een update te missen!!!

5 responses to “5 leuke Babybel ideeeen op andere blogs

  1. haha😀 geweldig! Niet alleen lekker, maar ook ontzettend creatief.
    dat spul, wax, nodigt wel uit tot kneden en vormen, maar ik had dát er nog niet mee gemaakt.
    Vind de bloemtjes errug leuk, zou een grappige traktatie zijn.
    Fijn weekend en warme groeten,
    Mim

    • Hai Mim,
      Ik heb gehoord dat die wax zo’n week zou blijven nadat je hm van de babybel afhaald. (in de koelkast). Kun je was sparen als je wilt🙂
      Fijn dat je die bloemetjes leuk vind. Was zelf ook blij met het eindresutaat.

Leave a Reply

